Doorgaan naar hoofdcontent

Twee vrouwen gevonden in het water

Morgenblond - DIY - Aquarel Met veel water, een aquareldoos, een paar kwasten en veel fantasie, toverde ik de vriendschap van mij en mijn Liefste Vriendin op papier met als titel:

Normal People Worry Me

Via een cursus van Bloknote Academy ging ik aan de slag met aquarel. Een echte aanrader, want je kan heerlijk kliederen terwijl je eindresultaat daar eigenlijk alleen maar leuker van wordt. Je kan hiervoor een duur merk gebruiken, maar als je het eens wilt uitproberen zou ik gewoon een doosje waterverf gebruiken die je nog van jezelf van vroeger of van je kinderen hebt slingeren. Als het bevalt kan je altijd nog los gaan op merken zoals Winsor & Newton en aanverwanten.

Morgenblond - DIY - Aquarel



Morgenblond - DIY - Aquarel
Morgenblond - DIY - Aquarel Je uitleven met waterverf op een poppetje die een enorme bos rood krullend haar moet krijgen is best bevrijdend :-)

Eerst de boel insmeren met schoon water en daarna de verf erop druppelen. De magie doet de rest.

Dat de V&D nog even tijdelijk open ging en alles grof in de uitverkoop had, was een leuke meevaller. Deze aquarelbox van Talens tikte ik voor nog geen tweeënhalve euro op de kop!

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Volkswagen T3 Liefhebbers Treffen 2016

Sinds een jaar eigenaar van een Volkswagen T3 1,6 luchtgekoelde benzine camperbus. Een mond vol. En uit het hoofd geleerd.
Ik moet ondanks mijn glow-in-the-dark-blonde coupe toch nog een beetje snugger uit de hoek komen bij zo'n eerste meeting. Vond ik dan. Twijfel of het is gelukt trouwens.
De meeting kwam in mijn vizier doordat ik lid ben van de Nederlandse T3 community op Facebook. Na een jaar was ik benieuwd naar de 3d versie van al die profielfoto's
Een kleine 5 uur deden we over de rit van Vlaardingen naar Veendam. Een Treffen is leuk. De TT in Assen is leuk. De A28 vond het minder tof. De reis terug reden we in een kleine drie uur en werden we vergezeld door alle motorrijders vanaf de TT en werden wij -evenals de motoren- vanaf de berm en bruggen toegewuifd door 'Brommer kiekende lui'. Fantastisch.
Evenals het Treffen. Fantastisch!
Het gebeuren vond plaats in the middle of bubblefuck nowhere... anderen kennen het als Veendam. Het was een heerlijke stek waar ik mij me…

Morgenblond - Quote

De Morgenblond quotes zijn korte statements die jouw dag nét iets mooier, liever, grappiger of diepzinniger maken.

Welke groente kan gezaaid worden in december?

Bij mij gaat er vandaag niets gebeuren in de tuin, behalve kletsen met verjaardagsvisite die de verslaving bij houdt buiten ;-)

Maar voor wie niet jarig is (of wel en juist daarom de tuin in wil vluchten), wat kun je doen in de decembertuin?




Je zou binnen kiemgroenten kunnen zaaien (ja maar ik wilde juist naar buiten!), let er goed op dat er voldoende licht en warmte is. Misschien is het zelfs wel beter om gewoon even lekker niets te doen wat betreft het voorwerk voor de moestuin. Ga gewoon lekker naar de markt of een tuincentrum en koop wat winterplantjes voor in de tuin, steek een houtkacheltje aan, verwarm je met een dikke trui en chocomel en geniet van de decembertuin.

Ik ben heel benieuwd naar jullie tuin of balkon!